Stichting voor bijzonder en openbaar primair en voortgezet onderwijs in de regio Haaglanden
Stafmodule Hoe bouw je een personeelsdossier op?
woensdag 17 april 2024
Waarom moet je een personeelsdossier opbouwen en hoe doe je dat dan? Hoe ga je als werkgever om met een arbeidsconflict of disfunctionerende medewerker? Welke verplichtingen heb je als werkgever? En hoe geef je een verbetertraject vorm?
Onderwerpen die aan bod komen: - Waarom en hoe bouw je een personeelsdossier op?
- Wanneer is sprake van disfunctioneren? En wat kun je hier als leidinggevende aan doen?
- Hoe geef je een verbetertraject vorm?
- Hoe ga je in gesprek met je medewerker?
- Do’s & dont’s
We werken met casussen uit de praktijk en het is ook mogelijk om eigen casussen in te brengen. Wil je een eigen casus bespreken? Dien deze dan uiterlijk één week voorafgaand aan de bijeenkomst in bij Liana Eelkema: leelkema@lucasonderwijs.nl zodat we ons vooraf goed in de casus kunnen verdiepen!

Kennis verwerven

Oefenen
Bijeenkomst
Trainer: | Liana Eelkema, Jurist bij Lucas Onderwijs |
Tijd: | 13.00 - 14.30 uur |
Locatie: | Saffiierhorst 105, Den Haag |
Doelgroep: | Schoolleiders vo en andere geïnteresseerde leidinggevenden bij Lucas Onderwijs |
Kosten: | Er zijn voor deelnemers geen kosten aan de bijeenkomst verbonden. |
Meld je aan
